OP OP! Drugi artykuł o BMW G30 540 z USA, w tym artykule porozmawiamy o technicznym przywróceniu auta i wysłaniu go do lakierni.
W poprzednim artykule przyjęliśmy auto, przeprowadziliśmy inspekcję wad i zamówiliśmy brakujące części. Podczas rozbiórki, po diagnostyce, prawie nic dodatkowego się nie pojawiło. Samochód był prawie całkowicie technicznie złożony i mógł poruszać się bez problemów.
W samochodzie zostały wymienione: przednia prawa rurka hamulcowa, prawy przedni wahacz, zamontowano 4 nowe felgi z oponami, zamontowano nową przednią instalacyjną płytę, wzmocnienie zderzaka, a subframe został zaspawany (z powodu jego braku na Ukrainie). Dodatkowo przeprowadzono serwis techniczny, wymieniając wszystkie płyny i filtry.
Dodatkowo zamówiono dużo plastiku pod maskę i poduszki powietrzne z Niemiec.
Po naszym serwisie samochód został wysłany do prostowania i malowania. Po zakończeniu prac nad wyglądem, nasz serwis dodatkowo naprawiał kwestie związane z elektryką i zawieszeniem.
W rezultacie powstał piękny egzemplarz z niezłą konfiguracją.
Ostateczna cena samochodu wyniosła 32 675 $, ale auto wymaga jeszcze pewnych inwestycji i ma kilka technicznych niuansów.

Comments