OP OP! Artykuł o BMW E60 535d z silnikiem M57 i dwiema turbosprężarkami.
Samochód był produkowany w latach 2003-2010. Kiedy po raz pierwszy pojawił się na rynku, spotkał się z dużą krytyką ze względu na niestandardowy wygląd zewnętrzny.
Wnętrze: W porównaniu do serii F design jest przestarzały. W oczy rzuca się stara deska rozdzielcza, system multimedialny CCC i zużyta kierownica.
Silnik: Zamontowano M57D30TOP1. Auto kupione w Szwajcarii z przebiegiem 220 000 km. Przy wyborze między silnikiem benzynowym a dieslem właściciel zdecydował się na diesla ze względu na jego niezawodność.

Zaraz po zakupie przeprowadzono duży serwis, obejmujący wymianę oleju silnikowego, płynu hamulcowego, płynu chłodniczego, tarcz hamulcowych, klocków hamulcowych i koła pasowego wału korbowego.
Po przeglądzie technicznym samochód jeździł bez problemów. Po kilku tysiącach kilometrów usunięto ekologię i auto zaczęło dymić na niebiesko… Problem rozwiązano poprzez regenerację turbosprężarek.
Czy BMW E60 jest nadal aktualne w 2023 roku? Zewnętrznie samochód nadal wygląda atrakcyjnie i przyciąga uwagę. Wnętrze ma pewne mankamenty i wydaje się przestarzałe w porównaniu do serii F. Dynamika jest bardzo dobra, a niezawodność silnika diesla również stoi na wysokim poziomie.

Comments